FİLM HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİN
FİLM HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR FİLM HAKKINDA 12 ADET YORUM YAPILDI
darkblue 31 Mayıs 2016 / 19:42 Cevapla

Seriyi izlemedim de puanı yüksek önce seriyimi izlemeli yoksa bunu izlesen anlarsın bu ayrımı dersinizz

    fantom 31 Mayıs 2016 / 20:37 Cevapla

    Seriyi izlemesende olur direk bunu izleyebilirsin. Film konu ağırlıklı olmaktan çok görsel ağırlıklı çekilmiş yani izle ve unut tarzı bir film bence.

      darkblue 31 Mayıs 2016 / 21:50 Cevapla

      O zaman izlemeye gerek yok sen öyle diyorsan 🙂
      Site ile alakalı da yorum atmıştım ya gönderiye biri yani sen yada başkası yorum atınca bildirim gelsin bunu yaparmısınız ?
      Bir de senin ve sitedeki yönetici arkadaşların bu filmleri kesin izleyin diye bir bölüm olursa sevinirim yani en iyi 30 film felan imdbden farksız sizin gözünüzden ama çok eski olmamak şartıyla 2010dan itibaren.Bildirim işide olursa iyi olur

        fantom 31 Mayıs 2016 / 22:46 Cevapla

        http://filmindiriyoruz.biz/tavsiye-edilen-filmler burda o listeyi oluşturuyorum fakat güncel filmlerle oluşturuyorum geçmişe inmiyorum şuan. Bildirim olayı ise mail olarak bildirim geliyor fakat spam olarak düşüyor.

          darkblue 1 Haziran 2016 / 19:36

          Hocam siteden bildirim gelse iyi olur mesela sizin msj attıgınızı görmek adına yoksa unutur giderim yukarda bir bildirim konulsa profil felanda düzenlense daha iyi olur sohbet butonu da olsa sizinle konusmak için her filme yorum atmam mesela ordan sorarım soracagımı bence sohbet yada özel msj gibi bişey olmalı bize ulaşın kısmından yazdım herhangi bişey olmadı

          fantom 1 Haziran 2016 / 19:48

          Bize ulaşın kısmından bana yazabilirsin. Siteye şuan için bildirim koymayı düşünmüyorum mailin bu konuda yeterli olduğunu düşünüyorum.

darkblue 1 Haziran 2016 / 23:22 Cevapla

Bize ulaşın kısmından msj atınca kesin dönüyormusunuz mail yoluylamı bunuda öğrenirsem teşekkürler
Son bir soru da her seferinde siteye girişte kullanıcı adı şifre istiyor hatırla yok mu yani hep girdigimde üye girişi yapmış olmak istiyorum

    fantom 2 Haziran 2016 / 09:37 Cevapla

    Elimden geldiğince dönüyorum mail yoluyla.

      darkblue 2 Haziran 2016 / 20:05 Cevapla

      Her seferinde üye girişi istiyo hocam bide size sadece özel msj atmak olsa siteden bunu yaparsanız çok memnun olurum.Bir de premium hızda indirmeyi yapamadım videolu anlatırmısınız siteye kormusunuz şuan yapamıyorum mesela

        fantom 2 Haziran 2016 / 20:47 Cevapla

        Orda anlatım var zaten linki kutuya yapıştır çevir de çıkan linke tıkla insin zor değil anlarsın.

darkblue 2 Haziran 2016 / 21:48 Cevapla

https://a-12.1fichier.com/c206778167
Mesela bu linki koydum olmadı uptoboxuda koyuyorum olmuyor beyaz bir sayfa ile karşılaşıyorum

BU FİLMLEREDE GÖZ ATMAK İSTER MİSİNİZ ?